-
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
PROBLÉMATOLOGIE ET MORALE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
NEW MEDIA ÎN VIAȚA COTIDIANĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - EFECTE ALE DISCURSULUI PUBLICITAR
PUBLICITATEA – PLASTOGRAFIE A COMUNICĂRII INTERPERSONALE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - EFECTE ALE DISCURSULUI PUBLICITAR
PRO ŞI CONTRA PUBLICITĂŢII ADRESATE COPIILOR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
BY “LANGUAGE OF LIGHT” COMMUNION: ON THE PERENNITY OF THE ROMANIAN ARCHETYPES: FROM ARCHAIC INTUITION TO SCIENTIFIC RATIONALITY
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
IMAGINAR ȘI COMUNICARE ÎN ARHITECTURA CONTEMPORANĂ A SPAȚIULUI SACRU
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
CODURI ALE COMUNICĂRII TEXTUALE: DESPRE VIRTUŢILE ANALITICE ALE SEMIOTICII
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - BOOK REVIEWS
CREDINŢA ÎN FAŢA UNUI NOU EXAMEN AL CONŞTIINŢEI. ARGUMENTE PENTRU O SPIRITUALITATE POST-RELIGIOASA
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - BOOK REVIEWS
STATUTUL ŞTIINŢELOR SOCIALE DIN PERSPECTIVĂ LOGICO-FILOSOFICĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
VIRTUŢILE, PĂCATELE ŞI PARADOXURILE COMUNICĂRII
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
ADEVARUL CA ASERTABILITATE GARANTATA SCURTA EVALUARE CRITICA
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
CULTURA ISLAMICA SI ISTORIA INFLEXIUNILOR IMAGINARULUI DESCRIPTIV
Résumé -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
EPISTEMOLOGICAL AND SOCIOLOGICAL ASPECTS IN CONTEMPORARY MEDICINE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICARE SOCIALĂ ŞI RELAŢII PUBLICE
DESTRUCTURAREA DEZBATERILOR PUBLICE: CONCEPTUL DE MOŢIUNE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
LIBERTATEA DE EXPRIMARE ŞI LIMITELE EI ÎN CONTEXTUL CONFLICTULUI DINTRE VALORILE JURIDICE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
VIRAL ADVERTISING AT ITS BEST: INTERNET MEMES ON A RHETORICAL PATH
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICARE SOCIALĂ ŞI RELAŢII PUBLICE
LE CONCEPT DE «NOUTHÉSIE»: UN ARCHÉTYPE HERMÉNEUTIQUE DE LA CONFRONTATION SYMBOLIQUE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
COMPORTAMENTUL VIZUAL ÎN RELAŢIILE INTERPERSONALE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
TRAGICUL CA „FUNCŢIE-SEMN” A CONDIŢIEI UMANE: O RECUPERARE SINTACTICĂ (2)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - COMENTARII
CINE SĂ-I MAI ÎNŢELEAGĂ?!
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICARE SOCIALĂ ŞI RELAŢII PUBLICE
HOW CAN WE EVALUATE PUBLIC RELATIONS ACTIVITIES?
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - BOOK REVIEWS
CARMEN MOLDOVAN, LIBERTATEA DE EXPRIMARE. PRINCIPII, RESTRICTII, JURISPRUDENTA,
EDITURA C. H. BECK, BUCURESTI, 2012
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 6 No 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - BOOK REVIEWS
MALCOLM GLADWELL,OUTLIERS. THE STORY OF SUCCESS,
LITTLE, BROWN AND COMPANY, NEW YORK, 2008.
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - PARADIGME ALE COMUNICĂRII
COMUNICAREA CA PROBLEMATIZARE. PRELIMINARII LA O TEORIE PROBLEMATOLOGICĂ A COMUNICĂRII
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - PARADIGME ALE COMUNICĂRII
THE "SEMIOTIC GRAPH": A SITUATIONAL METHODOLOGY OF THE COMMUNICATION PROCESS ANALYSIS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - PARADIGME ALE COMUNICĂRII
VERS «UNE SOCIÉTÉ DU SAVOIR» : APPROCHE ETHNO-INFORMATIONNELLE DE LA «CULTURE DE L’INFORMATION»
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢII, PUBLICITATE ŞI SOCIETATEA INFORMAŢIONALĂ
MEMORAREA MESAJULUI ŞI EFICACITATEA COMUNICĂRII PUBLICITARE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢII, PUBLICITATE ŞI SOCIETATEA INFORMAŢIONALĂ
BARIERE ÎN COMUNICAREA ORGANIZAŢIONALĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢII, PUBLICITATE ŞI SOCIETATEA INFORMAŢIONALĂ
TRĂSĂTURI ALE COMUNICĂRII ÎN SOCIETATEA INFORMAŢIONALĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - RECENZII ŞI COMENTARII
CONCERTAŢIA ŞI FORMELE SIMBOLICE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - RECENZII ŞI COMENTARII
O NOUA PARADIGMĂ PENTRU GÂNDIRE: PROBLEMATOLOGIA
Résumé -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - RECENZII ŞI COMENTARII
CUNOAŞTEREA CONSUMATORULUI ŞI PERFORMANŢA ÎN COMUNICAREA PUBLICITARĂ
Résumé -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 1 No 1 (2008): Sciences of Communications, Tome I, 2008 - RECENZII ŞI COMENTARII
CUM POT FI ÎNŢELESE TEXTELE FILOSOFICE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - DISCURS ŞI COMUNICARE ÎN SPAŢIUL PUBLIC
THE MODEL OF CONVERSATIONAL COOPERATION AND PUBLIC DEBATES
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - DISCURS ŞI COMUNICARE ÎN SPAŢIUL PUBLIC
SEMIOTIQUE ET COMMUNICATION. INTERFERENCES ET PERSPECTIVES
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - DISCURS ŞI COMUNICARE ÎN SPAŢIUL PUBLIC
PIERRE BOURDIEU ET LES SCIENCES (CRITIQUES) DE LA COMMUNICATION
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - DISCURS ŞI COMUNICARE ÎN SPAŢIUL PUBLIC
INSTITUŢIONALIZAREA COMUNICĂRII ŞI ILUZIA PARTICIPĂRII: PERSPECTIVA CRITICĂ A LUI STÉPHANE OLIVESI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - DISCURS ŞI COMUNICARE ÎN SPAŢIUL PUBLIC
SPAŢIUL PUBLIC EUROPEAN: CONCEPT, CONSTRUCŢIE, INSTITUŢII
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - PROCESAREA MESAJULUI: TEORII, METODE, APLICAŢII
ANGELETICS - A MESSAGE THEORY
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - PROCESAREA MESAJULUI: TEORII, METODE, APLICAŢII
DESPRE CE ESTE VORBA?
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - PROCESAREA MESAJULUI: TEORII, METODE, APLICAŢII
WHAT DOES THE WORLD THINK ABOUT YOU?
OPINION MINING AND SENTIMENT ANALYSIS IN THE SOCIAL WEB
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - PROCESAREA MESAJULUI: TEORII, METODE, APLICAŢII
CONȚINUTURILE MEMORIEI ȘI PROCESAREA MESAJULUI PUBLICITAR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - PROCESAREA MESAJULUI: TEORII, METODE, APLICAŢII
TEORIA RELEVANȚEI COGNITIVE îN COMUNICARE:
O ANALIZĂ CRITICĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - INTERPRETĂRI SEMIOTICE
TOWARDS A LOGIC OF CULTURAL COMMUNICATION.
FROM CASSIRER’S SYMBOLICAL FORMS TO RICOEUR’S HERMENEUTICS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - INTERPRETĂRI SEMIOTICE
THE “BABEL LANGUAGE”: ROOTS OF A GLOBALISED COMMUNICATION
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - INTERPRETĂRI SEMIOTICE
THE COMMUNICATIVE FORCE OF THE BODY. CONSTITUENT PROBLEMS OF GESTURE SEMIOTICS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - INTERPRETĂRI SEMIOTICE
LE PLAISIR DE LA COMMUNICATION TEXTUEL: VERS UNE NÉOSÉMIOTIQUE CRÉATIVE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - RECENZII ŞI COMENTARII
CUM SA CONVINGI FARA SA MANIPULEZI ?
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - RECENZII ŞI COMENTARII
DESPRE GÂNDIREA PROBLEMATOLOGICA SI EXTENSIUNILE EI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 2 No 1 (2009): Sciences of Communications, Tome II, 2009 - RECENZII ŞI COMENTARII
DE LA STRATEGIA CREATIVA LA PRODUSUL PUBLICITAR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - DISCURSUL PUBLIC ŞI CONSTRUCŢIA SOCIALĂ A COMUNITĂŢILOR
RAŢIONALISMUL CRITIC ŞI IDEILE POLITICE
O INCONSISTENŢĂ A CONCEPŢIEI EPISTEMOLOGICE ŞI A CELEI SOCIAL-POLITICE A LUI KARL POPPER
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - DISCURSUL PUBLIC ŞI CONSTRUCŢIA SOCIALĂ A COMUNITĂŢILOR
TRANSFORMAREA COMUNITĂŢILOR ŞTIINŢIFICE ÎN ERA DIGITALĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - COMUNICARE PUBLICITARĂ. PROVOCĂRI CONTEMPORANE
ADVERTISING-UL CA FORMĂ DE STREET ART
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - COMUNICARE PUBLICITARĂ. PROVOCĂRI CONTEMPORANE
CONSUMATORUL ŞI LOIALITATEA FAŢĂ DE BRANDURI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
THE VIRTUES OF SEMIOTICS: ATTEMPTS AT A DESCRIPTIVE DEFINITION
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
ORIZONTURI PRAGMATICE ALE ABSURDULUI TRAGIC: O LECTURA SEMIOTICA A LUI ALBERT CAMUS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
DE LA LIMBAJUL FORMELOR ARHETIPALE LA (META)LIMBAJUL ARHITECTURII: UN PARCURS SEMIOTIC
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - BOOK REVIEWS
MEASURING THE ORGANIZATIONS: A FRESH PERSPECTIVE ON ONLINE RESEARCH
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - BOOK REVIEWS
IMAGINATION, CREATIVITY AND THE HUMAN BRAIN
JONAH LEHRER, IMAGINE. HOW CREATIVITY WORKS (HOUGHTON MIFFLIN HARCOURT, BOSTON, NEW YORK, 2012)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 3 No 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - BOOK REVIEWS
ADVERTISING AND CONSUMER CULTURE. SYMBOLIC INTERPRETATION AND CULTURAL TRENDS
ARTHUR ASA BERGER, ADS, FADS, AND CONSUMER CULTURE: ADVERTISING'S IMPACT ON AMERICAN CHARACTER AND SOCIETY (ROWMAN & LITTLEFIELD PUBLISHERS, MARYLAND, 2011)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
DESPRE DIFICULTATEA CONSTRUIRII UNUI MODEL GLOBAL AL COMUNICĂRII
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
COPIII ȘI BRANDURILE: IMPLICAȚII ALE CONSUMULUI DE BRANDURI ÎN CAZUL COPIILOR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
ORGANIZAREA EVENIMENTELOR ȘI ANALIZA FILOSOFICĂ - REPERE PRELIMINARE ALE UNEI RELAȚII NECESARE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
ARGUMENTE PRIVIND COERENȚA PRAGMATISMULUI LUI WILLIAM JAMES
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - ANALIZA FILOSOFICĂ ȘI IMAGINARUL SOCIO-CULTURAL
CHANGE AND STABILITY IN THE DYNAMICS OF SCIENTIFIC REPRESENTATIONS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - BOOK REVIEWS
ABORDĂRI CONTEMPORANE ALE DINAMICII NEW MEDIA
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - BOOK REVIEWS
TOWARDS A PRAGMATIC OUTLOOK ON RHETORICAL GENRES
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 4 No 1 (2011): Sciences of Communications, Tome IV, 2011 - BOOK REVIEWS
COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXT PSIHO-SOMATIC
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
IMPORTANȚA TEORIEI COMUNICĂRII PENTRU ABSOLVENȚII INVĂȚĂMÂNTULUI TEHNIC SUPERIOR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
GEOMETRIA SACRĂ, LIMBAJ AL COMUNIUNII UMANE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - BOOK REVIEWS
SOCIAL MEDIA PE ÎNȚELESUL TUTUROR
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - BOOK REVIEWS
COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXTUL SECOLULUI XXI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
Brandurile ca structuri ontologic consistente
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
„A vorbi” și „a fi auzit” în comunicarea mediată de calculator
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
Neo-communication: A Pragmatic Outlook on the Evolution of Modern-day Communication
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
The ”Living Light” Language: A Methodological Approach
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
Limitele comunicării simbolice. O analiză situațională din perspectivă pragmatică
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
Comunicarea: act de libertate şi mijloc de manipulare
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - BOOK REVIEWS
„Public-itatea”: o viziune pragmatică asupra rolului jucat de marketing în dezvoltarea brandurilor sustenabile
Ryan Holiday, Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 8 No 1 (2015) - BOOK REVIEWS
O nouă perspectivă asupra cogniţiei umane
Tyler Burge, Origins of Objectivity, Oxford University Press,
Oxford, 2010
Résumé -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - DISCURSUL PUBLIC ŞI EFECTELE SALE SOCIAL-POLITICE
Propaganda teroristă şi orchestrarea violenţei în mediul online
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - DISCURSUL PUBLIC ŞI EFECTELE SALE SOCIAL-POLITICE
Transmiterea memoriei în Europa de Est: relocalizarea teoriei și narativizarea emoției
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - DISCURSUL PUBLIC ŞI EFECTELE SALE SOCIAL-POLITICE
Des éléments et des stratégies de la communication dans le champ politique des démocraties fragiles
Résumé PDF -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - DISCURSUL PUBLIC ŞI EFECTELE SALE SOCIAL-POLITICE
Social Delimitations of Aging within the Theological Language of the Roman Catholic Church Social Doctrine
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
Modelele Școlii Proces și modelele Școlii Semiotice ca repere într-o analiză critică a mass-media românești
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - INTERPRETĂRI ŞI APLICAŢII SEMIOTICE
Limbajul poetic ȋntre mimesis și catharsis: recuperări semiotice
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - BOOK REVIEWS
Deontologia comunicării publice
Raluca-Nicoleta Radu, Deontologia comunicării publice
(Polirom, Iaşi, 2015)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 9 No 1 (2016): Sciences of Communications, Tome IX, 2016 - DISCURSUL PUBLIC ŞI EFECTELE SALE SOCIAL-POLITICE
Redefinirea spaţiului cultural: despre o revizuire a naturii discursului ştiinţific
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - COMMUNICATION AND SOCIAL COOPERATION: MODELS AND STRATEGIES
Social Engagement as a Vector of Brand Communication
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - COMMUNICATION AND SOCIAL COOPERATION: MODELS AND STRATEGIES
CSR Communication Motives of the Algerian State Company: A Case Study on Sonelgaz Group
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - COMMUNICATION AND SOCIAL COOPERATION: MODELS AND STRATEGIES
Virtual Communities as New Emergent Markets
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - COMMUNICATION AND SOCIAL COOPERATION: MODELS AND STRATEGIES
Towards an Integrative Model of Motivational Communication inside the Organization: A competence-based approach in the case of professional environment
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - DISCOURSE AND MEMORY
A Metacritical Approach to Eminescu’s Myth. With a Look to Florina Ilis’s Novel Parallel Lives [Viețile paralele]
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - DISCOURSE AND MEMORY
The Discursive Memory: Difficulties in the translation and in the analysis of presidential commemorative discourse in South Korea
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - DISCOURSE AND MEMORY
Theological Definitions of the Word Believe / Faith
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - CONTEMPORARY CHALLENGES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
Academic Research in the Field of Humanities – Practical Observations
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - CONTEMPORARY CHALLENGES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
The Fallacies in the Political Debates
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - BOOK REVIEWS
Tracking the modernity
Constantin Schifirneţ, Modernitatea tendenţială: reflecţii despre evoluţia modernă a societăţii (Editura Tritonic, Bucureşti, 2016)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 10 No 1 (2017): Sciences of Communications, Tome X, 2017 - BOOK REVIEWS
The Propaganda and its Relatives
Călin Hentea, Propaganda şi rudele sale. Mic dicţionar enciclopedic (Editura Militară, Bucureşti, 2015)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Knowledge and Discourse Analysis
Discourse and Cognition in Political Psychology. How Political Language Could Shape Emotions and Beliefs?
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Knowledge and Discourse Analysis
Perception, Attention, and Knowledge in Cartesianism, Malebranchism and the Empiricism of David Hume
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Rhetorical Tools and the Creative Discourse
Korean Rhetoric: Historical Overview and Conceptual Insights
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Rhetorical Tools and the Creative Discourse
The Idea of Pathos in Rhetoric: The Role of Linguistic Emotivity in Sustaining Local Creative Communities
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Rhetorical Tools and the Creative Discourse
The problemtological dimension of Brechtian Theatre: Mother Courage and Her Children
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Communication and Social Cooperation
The Motivation of the Participants in Charitable Events: Altruism or Social Recognition?
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Communication and Social Cooperation
The Narrative Imaginary in Advertising
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - Communication and Social Cooperation
Innovative trends in teaching the young
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - BOOK REVIEWS
The Value of Philosophical Maxims
(Constantin Sălăvăstru, Idee și expresie. Călătorie în lumea formulelor filosofice, Editura Universității „Al. I. Cuza” Iași, 2016)
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - BOOK REVIEWS
The Avatars of Political Eloquence in 19th Century Romania
(Roxana Patraș, The Remains of the Day. Literature and Political Eloquence in 19th Century Romania, Aracne Editrice, Roma, 2018)
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - BOOK REVIEWS
A Plea for Truth
(Anton Adămuț, Amicus Plato sed magis amica veritas. Istoria spusei de la Homer la Tarski, Editura Institutul European, Iași, 2018)
Résumé PDF (Limba Română) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 11 No 1 (2018): Sciences of Communications, Tome XI, 2018 - BOOK REVIEWS
Jordan Peterson: A Reassessement of the Contemporary Way of Life
(Jordan Peterson, 12 Reguli de viaţă – un antidot la haosul din jurul nostru, Editura TREI, Bucureşti, 2018)
Résumé PDF (Limba Română)