Salt la conținutul principal Salt la meniul principal de navigare Salt la subsolul site-ului
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
  • Curent
  • Arhivă
  • Despre revistă
    • Despre revistă
    • Înregistrare manuscrise
    • Colectiv editorial
    • Declarația de confidențialitate
    • Contact
Caută
  • Autentificare
  1. Acasă /
  2. Arhivă /
  3. Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012

Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012

Publicat: 2015-05-29

COMMUNICATION AND BRANDING

  • IMPORTANȚA TEORIEI COMUNICĂRII PENTRU ABSOLVENȚII INVĂȚĂMÂNTULUI TEHNIC SUPERIOR

    Horia-Costin CHIRIAC
    • PDF (English)
  • THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION

    Oana CULACHE
    • PDF (English)
  • AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS

    Dora Gabriela MORHAN
    • PDF (English)

SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS

  • COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI

    Traian D. STĂNCIULESCU
    • PDF (English)
  • GEOMETRIA SACRĂ, LIMBAJ AL COMUNIUNII UMANE

    Aritia D. POENARU
    • PDF (English)
  • TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)

    Ana-Daniela BAHRIN
    • PDF (English)
  • TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE

    Mihaela MORARIU
    • PDF (English)

BOOK REVIEWS

  • SOCIAL MEDIA PE ÎNȚELESUL TUTUROR

    Camelia GRĂDINARU
    • PDF (English)
  • COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXTUL SECOLULUI XXI

    Vlad ICHIM
    • PDF (English)

Limbă

  • Limba Română
  • English
  • Français (France)

Informații

  • Pentru cititori
  • Pentru autori
  • Pentru bibliotecari

Număr curent

  • ##plugins.generic.webfeed.atom.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss2.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss1.altText##
logo

Faculty of Philosophy and Social-Political Sciences

Phone: 00
Email: analecomunicare@yahoo.com

Redactia Analelor UAIC de Comunicare si Relatii Publice
Bd. Carol I nr. 11, Iaşi, România, 700506
Web address: anale.fssp.uaic.ro

The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES
Informații suplimentare despre sistemul de publicare și platforma de lucru OJS/PKP.