Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Înregistrare manuscrise
Colectiv editorial
Declarația de confidențialitate
Contact
Caută
Autentificare
Acasă
/
Arhivă
/
Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Publicat:
2015-05-29
COMMUNICATION AND BRANDING
IMPORTANȚA TEORIEI COMUNICĂRII PENTRU ABSOLVENȚII INVĂȚĂMÂNTULUI TEHNIC SUPERIOR
Horia-Costin CHIRIAC
PDF (English)
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Oana CULACHE
PDF (English)
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Dora Gabriela MORHAN
PDF (English)
SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Traian D. STĂNCIULESCU
PDF (English)
GEOMETRIA SACRĂ, LIMBAJ AL COMUNIUNII UMANE
Aritia D. POENARU
PDF (English)
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Ana-Daniela BAHRIN
PDF (English)
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Mihaela MORARIU
PDF (English)
BOOK REVIEWS
SOCIAL MEDIA PE ÎNȚELESUL TUTUROR
Camelia GRĂDINARU
PDF (English)
COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXTUL SECOLULUI XXI
Vlad ICHIM
PDF (English)
Limbă
Limba Română
English
Français (France)
Informații
Pentru cititori
Pentru autori
Pentru bibliotecari
Număr curent