Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Vol. 5 No. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Published:
05/29/2015
COMMUNICATION AND BRANDING
IMPORTANȚA TEORIEI COMUNICĂRII PENTRU ABSOLVENȚII INVĂȚĂMÂNTULUI TEHNIC SUPERIOR
Horia-Costin CHIRIAC
PDF
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Oana CULACHE
PDF
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Dora Gabriela MORHAN
PDF
SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Traian D. STĂNCIULESCU
PDF
GEOMETRIA SACRĂ, LIMBAJ AL COMUNIUNII UMANE
Aritia D. POENARU
PDF
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Ana-Daniela BAHRIN
PDF
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Mihaela MORARIU
PDF
BOOK REVIEWS
SOCIAL MEDIA PE ÎNȚELESUL TUTUROR
Camelia GRĂDINARU
PDF
COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXTUL SECOLULUI XXI
Vlad ICHIM
PDF
Language
Limba Română
English
Français (France)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue