Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION
Numéro courant
Archives
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Contact
Rechercher
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012
Publiée:
2015-05-29
COMMUNICATION AND BRANDING
IMPORTANȚA TEORIEI COMUNICĂRII PENTRU ABSOLVENȚII INVĂȚĂMÂNTULUI TEHNIC SUPERIOR
Horia-Costin CHIRIAC
PDF (English)
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Oana CULACHE
PDF (English)
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Dora Gabriela MORHAN
PDF (English)
SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Traian D. STĂNCIULESCU
PDF (English)
GEOMETRIA SACRĂ, LIMBAJ AL COMUNIUNII UMANE
Aritia D. POENARU
PDF (English)
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Ana-Daniela BAHRIN
PDF (English)
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Mihaela MORARIU
PDF (English)
BOOK REVIEWS
SOCIAL MEDIA PE ÎNȚELESUL TUTUROR
Camelia GRĂDINARU
PDF (English)
COMUNICAREA MEDIC-PACIENT ÎN CONTEXTUL SECOLULUI XXI
Vlad ICHIM
PDF (English)
Langue
Limba Română
English
Français (France)
Informations
Pour les lecteurs
Pour les auteurs
Pour les bibliothécaires
Numéro courant