, Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi.
-
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 6 No. 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
LIBERTATEA DE EXPRIMARE ŞI LIMITELE EI ÎN CONTEXTUL CONFLICTULUI DINTRE VALORILE JURIDICE
Abstract PDF -
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 6 No. 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
VIRAL ADVERTISING AT ITS BEST: INTERNET MEMES ON A RHETORICAL PATH
Abstract PDF -
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 6 No. 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
COMPORTAMENTUL VIZUAL ÎN RELAŢIILE INTERPERSONALE
Abstract PDF -
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 6 No. 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - PROVOCĂRI CONTEMPORANE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII
TRAGICUL CA „FUNCŢIE-SEMN” A CONDIŢIEI UMANE: O RECUPERARE SINTACTICĂ (2)
Abstract PDF -
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 6 No. 1 (2013): Sciences of Communications, Tome VI, 2013 - COMENTARII
CINE SĂ-I MAI ÎNŢELEAGĂ?!
Abstract PDF -
The Scientific Annals of “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi COMMUNICATION SCIENCES Vol. 3 No. 1 (2010): Sciences of Communications, Tome III, 2010 - COMUNICARE PUBLICITARĂ. PROVOCĂRI CONTEMPORANE
ADVERTISING-UL CA FORMĂ DE STREET ART
Abstract PDF