, Universitatea „Al. I. Cuza” Iași, Romania
-
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 7 Nr. 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - RECENZII
STATUTUL ŞTIINŢELOR SOCIALE DIN PERSPECTIVĂ LOGICO-FILOSOFICĂ
Rezumat PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Rezumat PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Rezumat PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Rezumat PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Rezumat PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII Vol. 5 Nr. 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Rezumat PDF (English)