, Universitatea „Al. I. Cuza” Iași, Romania
-
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 7 No 1 (2014): Sciences of Communications, Tome VII, 2014 - BOOK REVIEWS
STATUTUL ŞTIINŢELOR SOCIALE DIN PERSPECTIVĂ LOGICO-FILOSOFICĂ
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
THE “COMMUNICATION SEMIOSIS” OF ADVERTISING: AN INNOVATIVE STRATEGY OF OPTIMIZATION
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - COMMUNICATION AND BRANDING
AN EFFICIENT STRATEGY OF CAPITALIZING THE EXISTING BRAND EQUITY: THE BRAND EXTENSIONS
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
COMUNICARE SAU NONCOMUNICARE? O PERSPECTIVA SEMIOTICĂ ASUPRA UNEI DISPUTE ÎNCĂ DESCHISE: POLARITĂȚILE RASEI ȘI ALE RASISMULUI
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TRAGICUL CA „FUNCTIE-SEMN” A CONDITIEI UMANE: ORIZONTURI DIACRONICE (1)
Résumé PDF (English) -
Analele Ştiinţifice ale Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași SCIENCES DE LA COMMUNICATION Vol. 5 No 1 (2012): Sciences of Communications, Tome V, 2012 - SEMIOTIC INTERPRETATIONS AND APPLICATIONS
TEXTUL CA INTERACȚIUNE COMUNICATIVĂ: DE LA ACTELE DE LIMBAJ LA LUMILE FICȚIONALE
Résumé PDF (English)