THE MANAGEMENT OF HUMAN RESOURCES IN PUBLIC SECTOR: AN EVOLUTION BETWEEN 2013-2016
Cuvinte cheie:
management public, resurse umane, motivaţie, nevoi, sector publicRezumat
Articolul de față își propune să determine o serie de caracteristici legate de managementul serviciilor umane în sectorul public, prin prisma satisfacției la locul de muncă, necesităților și nevoilor care îi motivează pe actorii implicați la acest nivel. Cercetarea de față are la bază metoda comparației, articolul de față încercând să identifice care sunt trăsăturile care îi motivează pe actorii implicați în procesul decizional, prin prisma asemănărilor și a deosebirilor care apar în intervalul de timp 2013-2016 în administrația publică locală, în speță Primăria Municipiului Iași.Referințe
Crozier, M., Erhard. F. (1980). Actors and Systems. University of Chicago Press, Chicago.
Curierul de Iași, Available online at:
http://curierul-iasi.ro/a-fost-finalizata-organigrama-primariei-municipiului-iasi-813,
december 2014, 18 january 2017].
Druker, P. (1993). The Practice of Management. Harper& Row, Publishers. Inc, New York.
Forrester, J.W. (1968). Principles of Systems. 2nd ed. Pegasus Communications, Waltham, MA.
Likert, R. (1967). Human Organization : Its Management and Value. McGraw-Hill, New York.
Miftode, V. (2003). Tratat de metodologie sociologică. Editura Lumen, Iaşi.
Prodan, A. (1999). Managementul de success. Polirom, Iași.
Prodan, A. (2004). Managementul resurselor umane. Editua Universităţii ”Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi.
Robbins, S.P. (2003). Organizational Behavior. Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey.
Taylor, F. (1911). The Principles of Scientific Management. Harper & Brothers, New York and London.
Trist, E., and Sofer, C. (1959). Exploration in Group Relations. Leicester University Press, Leicester.
Vedinas, V. (1998). Statutul functionarului public. Editura Nemira, București.